شرکت پتروپالایش نیک یزد همواره اصل مشتری‌مداری را سرلوحه کار خود قرارداده و تمامی دپارتمان‌های این شرکت منطبق با این فرهنگ سازمانی رفتار می‌کنند به گونه‌ای که همواره سعی بر پاسخگویی و تعامل حداکثری با مشتریان بالفعل و بالقوه خود با بهرهگیری از کانال‌های ارتباطی و استفاده حداکثری از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی را دارد.

علاوه بر موارد ذکر شده در راستای جایگاه‌سازی مناسب به عنوان بنگاه اقتصادی مشتری مدار، میزان رضایت مشتریان و مخاطبین این حوزه در بازه‌های زمانی مختلف در قالب نظرسنجی‌های آنلاین مورد سنجش و پایش قرار می‌گیرد که با پیگیری نظرات مشتریان می‌توان همیشه کیفیت و کارایی خود را تحت نظر داشت.

با توجه به اینکه در فضای رقابتی امروزه در شرکت‌های با اصالت نقطه فروش همان نقطه شروع خدمات‌رسانی به مشتری می‌باشد توجه به این نکته مهم موجب می‌گردد که نیازهای مشتریان شناسایی و همچنین با گرفتن خروجی بازار نسبت به روند روز بازار مطلع باشیم و در مسیر تحقیق و توسعه کارآمد گام برداریم.

تداوم این روند فقط در صورتی میسر می‌باشد که شرکت همواره متکی به دانش سازمانی استقرار یافته خود باشد چرا که نگهداری سوابق خدمات و نیازهای مشتریان و مخاطبین، دسترسی مجدد را تسهیل کرده و سرعت عمل و کارایی دوچندانی را در خدمت مشتریان عزیز قرار می‌دهد و هر تعاملی که آن‌ها با شرکت دارند مستلزم شناخت، مستندسازی و ثبت می‌باشد.

از این رو شرکت پتروپالایش نیک یزد با استقرار اتوماسیون CRM تجربه عالی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد که مزیت‌های زیادی را برای مخاطبین در بردارد و از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به سرعت تبادل اطلاعات بالا و برنامه‌ریزی و پیگیری مؤثر اشاره نمود.

آیا نیاز به مشاوره دارید؟ با ما تماس بگیرید